sobota, 25 marca 2017

Wiosenna niespodzianka

Wszyscy z utęsknieniem czekają na wiosnę, więc postanowiłam ja przywołać otwierając jej drzwi i zapraszając do nas....
Wiosenna ekspresowa niespodzianka na poprawę humoru i przywołanie pani wiosny ...
Do wykonania wiosennego pudełka z otwieranymi drzwiami użyłam starej puszki i wykrojnika w kształcie drzwi.
Całość ozdobiłam papierami z dwóch kolekcji Leomoncraft, dodałam odrobinę mchu z ogrodu różyczki i ręcznie wykonaną niespodziankę ukrytą w wiosennym pudełku.










Wiosnę posyłam na wyzwanie w grupie Lemoncraft
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1487674844617382&set=gm.281993072237231&type=3










8 komentarzy:

  1. Ale ciekawy pomysł - super :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w ekspresowym wyzwaniu Lemoncrafters.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ale to cudownie wygląda i takie dopracowane :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna szafeczka! Świetna niespodzianka, pięknie wykonana! Dziękujemy za udział w łąkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna niespodzianka za tajemniczymi drzwiami .
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu . DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, Bardzo fajna praca.Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZOK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń